空姐變教煮 專攻公司PARTY客

空姐變教煮 專攻公司PARTY客

香港居住空間愈來愈細,但不少人依然愛煮飯仔,不僅比出外吃飯平,更因可以維繫浪漫溫馨,所以很多OL都想做到出得office入得廚房,奈何由朝做到晚,連搵書睇video去學的時間也匱乏,還是上烹飪課最具效率!要出奇制勝,除了廚藝要紮實外,Cooking Fever創辦人兼導師Celia表示更最重要的是化繁為簡,讓學員在短短3小時的課程內,有信心在屋企製作出一模一樣的菜式。此外,Celia更以比賽形式來進行team building活動,大受公司客歡迎。

 Cooking Fever 01

採訪當日,Celia與私人包場的客人,一起製作不少菜式,完成後客人更邀Celia一起進餐暢飲,打成一片。

不少坊間的烹飪課程純粹看導師示範,但Celia的課程很着重實習,讓學員落手落腳才會學得好。「課程菜式約3個月轉一次,另設有應節課程,好似中秋節會舉辦月餅班,啱啱過咗嘅白色情人節亦有開班,教整心心相印黑松露磨菇批等特別菜式。

Cooking Fever 02

不少公司透過Cooking Fever的烹飪課程,協助同事建立團隊精神。圖為IBM team building event後連製成品的大合照。

說到比較受歡迎的課程,是坊間cooking studio比較少見的西班牙菜烹飪班。Celia說:「課程通常約3小時,我會教整西班牙小食拼盤(Tapas)、西班牙海鮮飯等,有唔少OL嚟上堂,keep住有人報讀。」Celia試過教學員造牛油果沙律,有位學員不知牛油果有核,竟然花盡力氣試圖將牛油果劈開,最後連刀也劈壞了。「所以連一啲可能被忽略嘅細節,都會盡量講畀學員知。」

Celia表示學烹飪,勤力和創新都好重要。「坊間有好多門路去學煮嘢食,睇片及睇書都得,但我嘅宗旨係化繁為簡,講解要清晰簡潔,希望學員返到屋企都能夠造出一樣的菜式。以西班牙海鮮飯為例,好多人都以為好難煮,坊間嘅食譜又會寫到好繁複,其實海鮮飯嘅造法好似中式煲仔飯,我教導學員時會用煲仔飯做例子,畀學員有聯想,就會更快學到。」

Cooking Fever 03

不少人也會包場作私人派對,一邊煮一邊食一邊聊天,一同歡渡良宵。

有壓力變創業

80後的Celia,於香港大學修讀數學系,畢業後曾任空姐,後來轉做地產。「家人唔鍾意我周圍飛,就決定轉行。當時我主要負責寫字樓租務,朝9晚6,工作都算穩定。」從事地產工作6年後,覺得壓力大,她見自己已儲了一筆錢,便希望創業做自己喜愛的事,開設cooking studio。

 Cooking Fever 04

Cooking Fever佔約1,800平方呎,分廚區、餐區及設有大梳化的客廳。

「因為爹哋媽咪都要返工,所以由中學開始,我就要煮飯畀家人食,亦令我愛上烹飪。」Celia從母親身上學習到一些基本中餐的煮食技巧,不過她較愛煮西餐,所以不時上網找食譜,慢慢無師自通,煮出一手好菜式。

Cooking Fever 05

除了Celia(右)邊煮邊教外,學員也會一同「開爐」實習。

香港家庭的廚房普遍很細小,要招呼朋友有點不便,故Celia認為即使坊間已有不少cooking studio存在,但仍有不少發展的潛力。Celia表示除了教班和搞私人對派外,也要迎合香港的公司以烹煮作為team building培訓的需求。「以前做空姐時,我都有喺泰國、新加坡嘅cooking studio與同事煮嘢食,作為team building培訓。香港嘅cooking studio一般面積較小,所以我會揀一個面積較大嘅地方,以容納更多人做team building。」

東九龍開業夠方便

Celia鎖定觀塘作為創業的起點,「東九龍愈嚟愈多寫字樓落成,加上交通四通八達,去港九新界都好方便。」看了不少觀塘的工廈單位後,最終Celia選了一個在apm附近的工廈單位,這裏前身是跳舞教室。「除咗多窗口比較光猛外,喺觀塘港鐵站行過嚟亦只需5分鐘,而呢度嘅大堂及環境都比附近嘅工廈企理。」

Cooking Fever 06

將大大塊豬腩肉醃好,便放入焗爐焗約2小時,一道西班牙燒豬腩肉便熱辣出爐。

在裝修方面,Celia首先訂造一張大的工作枱,放在當眼位置,讓客人及學員可以看到烹飪示範;另外,亦安裝了大型電焗爐及電磁爐。「我想畀學員有屋企嘅感覺,所以除咗工作枱及餐枱外,我仲放咗一張大梳化,畀佢哋有享受嘅空間。」

Cooking Fever 07

為迎接私人派對的客人,Celia特製鵝肝多士。

用了3個月時間裝修,Cooking Fever於15年4月開業,Celia主力在facebook及instagram宣傳,不過她認為口碑更重要。「客人喺呢度真係學到嘢,就會介紹朋友同事過嚟,所以口碑比任何宣傳更重要。」

Cooking Fever 08

由客人製作的籠仔荷葉飯,在Celia的指導下,一樣出色。

比賽形式吸公司客

Celia表示初時公司客因看到Cooking Fever網頁的team building活動介紹,而前來參加活動,「公司嘅team building活動通常會將同事分組,每組5至6人,製作頭盤、主菜及甜品,我會教導頭盤及甜品,主菜則用比賽形式進行,由組員互相合作,在菜式上發揮創意,從而建立團隊精神。」

Cooking Fever 09

比賽為準備當晚的私人包場,Celia下午便走約15分鐘步程,前往瑞和街街市揀蟹。

因比賽元素夠吸引,建立了口碑,故累積了不少企業客戶,當中包括不少著名企業,包括CSL、匯豐、UBS、Ralph Lauren及Dyson等。「我會將有合作過嘅企業logo放喺網頁上,令其他企業更有信心同我哋合作。」Celia說曾經與一些健康飲品公司合作,會要求她以他們的產品作為主題,設計teambuilding活動的菜式。

Cooking Fever 10

不少電視節目都曾借用過Cooking Fever作拍攝場地,包括Viu TV的《出得廳堂》及TVB的《學是學非》(見圖)等,也是收入來源之一。

開派對容納80人

現時team building佔生意額約6成多,兩成是烹飪班,一成半是包場;當中學員有7成是OL。若是公開收生的烹飪班,每班約收8至10位學員,每位收費約$550至$580等;私人包堂約可教導8至二十多位學員,每次3小時,每位收費$580起;team building烹飪課程約有十多至三十多名客人,每次3至4小時,每位收費則由$550起,費用已包括材料。Celia說:「最多試過有公司嚟開聖誕派對,容納到80人。」

Cooking Fever 11

客人Veronica表示:「呢度有好多空間去準備食材煮嘢食,環境亦好warm,有屋企嘅感覺。」

為了令課程更多元化,Celia會與其他廚師合作開班,「我會邀請日本師傅嚟搞日本料理班,教導點樣手打蝦丸、梅酒浸番茄等日式菜式。」今年Celia計劃推出一本烹飪書,希望增加知名度,招徠更多客人。

Cooking Fever 12

客人Sandy表示:「Celia好細心,會講一啲我哋未必知嘅烹飪技巧,佢會有耐心去教每一個step,我返屋企跟住做就煮到。」

 

參考來源:青雲路