做香港人生意 平食A4和牛月賺25萬

做香港人生意 平食A4和牛月賺25萬

做生意有危就有機,安東奶奶雞老闆劉建偉(Kenny)最深明此理,上一年佔領期間發起「著黑衫戴黃絲有半價」,令餐廳人氣急升,今年更逆市連開六間餐廳,其中一間就是日式扒房「Metal Steak」。


新店繼續主打廉價路線,主打「人人豪得起」,A4佐賀和牛以克計數,食幾多切幾多,最平三百多元有交易。餐廳購入日本火山燒烤爐,令肉汁能快速鎖住,加上邀得來自澳洲的大廚烹調,吸引不少識食之士,開業至今三個月,餐廳已月賺二十五萬。

Kenny在九十年代曾尖東開酒吧,專做遊客生意,但九八年金融風暴、禽流感,令訪港遊客急跌,酒吧亦無以為繼。對於近日零售業大吹淡風,稱「慘過沙士」,他表示:「我之前做過遊客生意,知道佢哋一唔嚟就死梗,所以依家開餐廳一定做本地人生意。有啲人收入少咗自然冇咁捨得洗錢,但影響真係好微,到時真係唔得咪再諗辦法,有手有腳死唔去嘅。」

撰文:梁延宇
攝錄:陳浩樂