台灣生意勁 返內地開業無望

台灣生意勁 返內地開業無望

「添好運點心專門店」貴為米芝蓮星級食肆,捧場客自然多,「培哥」麥桂培透露,現時香港5間分店,每月營業額約1,100萬元,即一年有逾1.3億元生意。各類食物中,以20元一碟的叉燒包最好賣,平均日銷300碟,即每日賣1,800個。而香港的分店中,以中環店營業額最高,較其他店高一成以上。

不過,要數到最好生意,卻非香港,而是台灣。添好運在2014年進軍台灣市場,目前已有7間分店,「台灣每間店,每月營業額都不少於700萬台幣(即逾170萬元港幣)」。以此推算,生意額每月逾1,200萬元,整體高過香港一成。反而印尼、馬來西亞兩地反應都一般,「飲食習慣唔同,當地好多人唔食豬肉」。 至於內地市場,添好運短期內都無法進軍,「個商標喺2012年已經喺大陸被人註冊咗,我哋09年開、到12年先畀人註冊,已經算係慢」。雖然之後有與搶先註冊的人洽購商標,「但佢哋目標唔係我哋,出幾錢都絕對唔會賣畀我哋」。言下之意,即只肯賣給「山寨」繼續混水摸魚。 今年添好運最少會在美國夏威夷及洛杉磯開多兩間分店,之後有意在荷蘭及英國開拓歐洲市場,認為當地飲食文化適合中餐發展。